Jumaat, 25 April 2014

Utusan Online - Hiburan


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
sumber :-

Utusan Online - Hiburan


Astro Warna pecah rekod siar rancangan komedi 24 jam mulai malam ini

Posted: 24 Apr 2014 08:52 PM PDT

KUALA LUMPUR 25 April - Saluran Astro Warna bakal mencipta sejarah dalam bidang penyiaran tanah air apabila menyiarkan kesemua rancangannya yang berkonsepkan komedi secara langsung selama 24 jam mulai 10 malam ini sehingga 10 malam esok.

Menurut Pengurus Saluran Premium Astro, Nizam Sani, Astro Warna yang bersiaran menerusi saluran 132 itu akan dicatatkan dalam buku Malaysia Book of Records sebagai stesen televisyen yang paling lama menyiarkan program komedi secara langsung di negara ini.

``Rekod ini akan dimulakan pada 25 April ini pukul 10 malam (malam ini) melalui final pertandingan School of Lawak dan diikuti dengan program-program komedi lain yang diterbitkan oleh Astro Warna tanpa henti dan secara langsung sehinggalah pukul 10 malam esok.

``Kami mahu mencipta rekod dalam Malaysia Book of Records sebagai saluran televisyen tempatan yang pertama dan paling lama iaitu 24 jam sehari menyiarkan bukan sahaja kesemuanya program komedi tetapi juga disiarkan secara langsung,'' katanya. - UTUSAN ONLINE.

Kredit: www.utusan.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Akhbar Utusan Malaysia

Copyright 2010 All Rights Reserved